MY first Guitar

2010年12月15日星期三

First song from me

First time try to create a song by myself. May be is too bored, and no mood to study. So just play v "little wood"... And suddenly come out a melody in my mind, so i write it out and start...

Still dunno what name is suitable for it..... Hope it is not too bad. T.T


Verse 1

F Am F Am F Am Em F G

一个人在你最爱的海边

假装你一直都在我的身边

想着你的脸贴在我胸膛看着海

我真是天真

因为还爱你

Verse 2

F Am F Am F Am Em F G

习惯性来你最爱的餐厅

吃着你最喜欢点的牛扒

想着你那被烛光反射到的脸庞

我真的天真

你已属于他

Chorus 1

G C G Em Am F C F

我不再看也不再想

只能把你深藏在心底

用我的心痛来换取你的幸福

只要你快乐我都愿意

Chorus 2

G C G Em Am F C F G C

我不再看也不再想

慢慢的再把你放下吧

这一切只为换取你跟他的爱

你幸福我就足够

Bridge

F G Am Em Am

在这空荡房间里

不再有

从前的

快乐吧

F G Am Em G

你已经选择了他

死心吧

放手吧

离开吧

没有评论:

发表评论